פסיכולוג חינוכי מומחה. מנכ"ל סייקטק בע"מ ומנהל הקליני של מרכז ענבר – מרכז אבחון וטיפול מבית סייקטק. בעל נסיון רב באבחון וטיפול במתבגרים ומבוגרים עם הפרעה על ספקטרום האוטיזם, בין השאר. מרצה במכללת אפרתה בחוג לחינוך מיוחד בתחום של פסיכופתולוגיה של הילד. מומחה באבחון דו-שלוני.
ד"ר צילי ניר
פסיכולוגית התפתחותית מומחית ומדריכה.
מרצה באוניברסיטה העברית
עסקה במחקר בתחום הבדלים מגדריים באוטיזם באוניברסיטה העברית.
בעלת ניסיון עשיר באבחון ילדים עם ASD ומוגבלות התפתחותית (כגון: לקות ראיה ועיוורון, מגבלה שכלית התפתחותית ומוגבלויות מוטוריות) כיום מרכזת את מרפאת אבחון אוטיזם לילדים ונוער בהדסה עין כרם
ד"ר ג'ודה קולר
מרצה לפסיכולוגיה קלינית של הילד וחינוך מיוחד בבית הספר לחינוך ע"ש שלמה (סימור) פוקס באוניברסיטה העברית בירושלים. ד"ר קולר הוא מנהל מרחב ירושלים של המרכז הלאומי ע"ש עזריאלי לחקר אוטיזם ונוירו-התפתחות , ויושב בוועדות המומחים של משרד הבריאות לאוטיזם. המחקר שלו מתמקד באוטיזם ולקויות התפתחותיות בגיל הרך, כשהמחקר מתמקד במיוחד במשפחות ומערכות כמתווכים של סימפטומטולוגיה וכתוצאה מכך, התערבות. ניתן ללמוד עוד על ג'ודה והמעבדה שלו פה: www.autismchildfamily.com
מר אמיר סלאמה
פסיכולוג קליני וחינוכי מדריך, סיים הכשרת ADOS II במרכז לאוטיזם באוניברסיטה העברית, אצל פרופ' קורי שולמן, המשיך להשתתף בימי תצפית במרכז לאוטיזם בניהולה של פרופ' קורי. המשיך ללמוד את התחום, ועבר מספר הכשרות בין לאומיות, על ידי הפסיכולוגית המומחית בתחום מריאנה מורין. עבר הכשרת ADOS V2 , על ידי מריאנה, ובהמשך עבר קורס מדריכי אדוס למתקדמים, והגיע למהימנות 96%. אמיר כבר הספיק ללמד קורסים בארץ, וקורס בין-לאומי באיחוד האמירות.
הגב' רחל לביא
עורכת מדעית ומפתחת מערכת ASKY לסינון לקראת אבחון של הפרעה על ספקטרום האוטיזם. רחל ובעלה ברק פיתחו את המערכת שתסייע להורים להבין אם ייתכן שילדם על הרצף, ושתמליץ על צעדים במידה שכן. רחל וברק הורים לחמישה ילדים ששניים מהם מאובחנים עם ASD, הראשון מביניהם אובחן רק בגיל 14. כבר כשהיה מאוד צעיר רחל וברק מצאו את עצמם מדלגים בין קלינאיות תקשורת, פסיכולוגים, פיזיותרפיסטים ואנשי מקצוע נוספים – אך החוויה הכללית שלהם הייתה שהם דורכים במקום. רחל צללה אל תוך הספרות המקצועית בתחום זיהוי האוטיזם אצל ילדים, גייסה תמיכה מרשות החדשנות, ופיתחה את המערכת.